Bios IBM
Fra : Alex

Dato : 15-07-05 07:53

Hej gruppe. Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan kommer jeg
ind i bios på en IBM Thinkpad? Det jo ikke nok at holde Delete nede.
Mvh. Alex

Fra : Basil

Dato : 15-07-05 08:53

Alex wrote:
> Hej gruppe. Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan kommer jeg
> ind i bios på en IBM Thinkpad? Det jo ikke nok at holde Delete nede.
> Mvh. Alex

Jeg mener at det er F2 eller F10
Kai

Fra : Anders Lund

Dato : 15-07-05 17:32

Basil wrote:
> Jeg mener at det er F2 eller F10

Så er du vist over i Compaq/HP.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-07-05 11:36

"Alex" <no@non.com> crashed Echelon writing

> Hej gruppe. Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan kommer
> jeg ind i bios på en IBM Thinkpad? Det jo ikke nok at holde Delete
> nede.

Hvilken model? Der er forskel.

380Z skal du holde F1 nede imens du tænder maskinen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Alex

Dato : 15-07-05 18:05

Den hedder 600.En ældre svend med en P II 300 Mhz og 160Mb sd ram. Jeg kan
komme ind test og oplysninger med hhv. f1-f9 ellers ingen ting, men det
forbavser mig nu ikke. *ggg
Mvh. Alex ... Tak for alle svar!