Creative Muvo 200V
Fra : Lauridsen

Dato : 14-07-05 19:19

Overvejer at købe subj. Nogen som har erfaringer, gode som dårlige, de vil
øse ud af?

/Lars

Fra : Frank R.

Dato : 14-07-05 19:59

Lauridsen wrote:
> Overvejer at købe subj. Nogen som har erfaringer, gode som dårlige, de vil
> øse ud af?

Den virker lidt skrøbelig i det og de hovedtelefoner der følger med er
faktisk ret ringe. Så mit råd er at bruge nogle andre. Jeg købte et sæt
med en lydknap på kablet, så man ikke hele tiden behøver at fiske
V200'eren op af lommen.

Radioen er ok med det den skal kunne. Autoscan og gem kanaler.

Spørg hvis der er mere.

Hilsen
Frank

Fra : Lauridsen

Dato : 15-07-05 10:35

> [...]
> faktisk ret ringe. Så mit råd er at bruge nogle andre. Jeg købte et sæt
> med en lydknap på kablet, så man ikke hele tiden behøver at fiske
Har et par sennheiser jeg skal bruge sammen med afspilleren.. Havde en Muvo
af 1. generation og den var jeg godt tilfreds med. Størrelsen og
batterilevetiden var god. Hvordan er batterilevetiden på denne her?

> Radioen er ok med det den skal kunne. Autoscan og gem kanaler.
Du siger den er ok? Hvordan er kvaliteten, er modtageren ok?

/Lars

Fra : Frank W.

Dato : 15-07-05 15:13

On Fri, 15 Jul 2005 11:35:04 +0200, "Lauridsen"
<dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote:

>Har et par sennheiser jeg skal bruge sammen med afspilleren.. Havde en Muvo
>af 1. generation og den var jeg godt tilfreds med. Størrelsen og
>batterilevetiden var god. Hvordan er batterilevetiden på denne her?

Har også selv en Muvo NX (en af dem med 128MB og uden radio). Jeg
syntes at batteritiden er stort set den samme. Den holder vel de 10-14
timer som der opgivet fra Creatives side. Jeg gør nu det at jeg lige
har et ekstra batteri med i lommen (de fylder jo ingenting).

>Du siger den er ok? Hvordan er kvaliteten, er modtageren ok?

Den har en tendens til ret tit at skifte mellem stero og mono
modtagelse hvis signalet bliver for svagt. Det er ikke noget man selv
kan styre, hvilket er et minus synes jeg. Kunne godt ønske mig en lidt
bedre radiomodtagelse, eller mulighed for selv at styre om den skal
køre mono eller stereo.

Ellers er lyden fin nok til at man kan høre f.eks radioavisen og lidt
musik på vej hjem fra arbejde.

Som MP3 afspiller er lyden rigtig god.

Selv foretrækker jeg min Sony SRF-M95 walkman (den har samme størrelse
som Muvo'en, men der er kun radio i) hvis jeg skal decideret lytte
radio over en længere periode.

Hilsen
Frank