Hvordan kender man forskel på 90nm og 130n~
Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 13-07-05 00:31

Jeg har netop bestilt en AMD 64 3000+ 939 pin cpu, men jeg er stadig i tvivl
om der er tale om en 90nm cpu eller ej?

Den har produktnavnet ADA3000BPBOX og når jeg laver en google search på det,
dukker der næsten altid 90nm op, men kan man være sikker på det?

Hvorfor har AMD ikke en oversigt så man kan være sikker på hvad man køber??

Morten

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 13-07-05 00:37

"Morten Sten Andersen" <no@thanks.dk> wrote in message
> [...]
> dukker der næsten altid 90nm op, men kan man være sikker på det?
>
> Hvorfor har AMD ikke en oversigt så man kan være sikker på hvad man

Nå, den fandt jeg vist selv...

http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/details.aspx?qsearch=true&opn=ADA300
0DAA4BP

Må være den?

Morten

Fra : Henrik

Dato : 13-07-05 02:18

On Wed, 13 Jul 2005 01:37:24 +0200, "Morten Sten Andersen"
<no@thanks.dk> wrote:

>Må være den?

Ja, med BP har du fat i den nyeste.

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/athlon64-venice_3.html