Flash til modem
Fra : STEEN BAK

Dato : 03-06-01 16:20

Jeg har et modem som er for programeret til at ringe op via et Sonofon
nummer. Det er jeg træt af, kan man downloade en ny flash til det så det
kommer til at virke normalt.
Eller er det bare at smide det i skralde spanden?

MVH

Steen

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 03-06-01 18:14

"STEEN BAK" <steenbak@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> kommer til at virke normalt.
> Eller er det bare at smide det i skralde spanden?

Det kan du sikkert godt, men hvis du vil vide hvordan, ville det være
praktisk hvis du oplyste lidt mere om, hvilket modem der er tale om. Jeg
ved i hvert fald, at Lasat WebSetGo modems er mulige at flashe, sådan at
de ikke kun kan anvendes med én bestemt internetudbyder.

mvh
Peter

Fra : STEEN BAK

Dato : 05-06-01 22:23

Det er tilfældig vis også et lasat WebSet Go modem som er for programeret
til Sonfon.
Hvor har du fundet en ny flash til dit modem.

Mvh

Steen

Falckredderen Ragga Muffin <no@spam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fdr95$a52$1@sunsite.dk...