Kan LED-lamper frakoples?
Fra : Thomsen

Dato : 10-07-05 21:16

Hej
Tænkte jeg ville frakople lidt forskellige lamper,
på fronten af min computer, som lyser når maskinen
tændes. Det drejer sig om on/off knap-lampen og
powerlampen på min kortlæser.
Er det bare at hive ledningere, som fører til lamperne, ud
af motherboardet eller evt. klippe dem?
Var nervøs for at kortslutte eller lukke for mere end bare
lamperne.

mvh
Thomsen

Fra : Max

Dato : 10-07-05 21:23

Hej Thomsen

> Er det bare at hive ledningere, som fører til lamperne, ud
> af motherboardet eller evt. klippe dem?

Ja hiv bare stikkene ud, hvis du klipper, så sluk først.

Mvh Max

Fra : Thomsen

Dato : 10-07-05 21:30

> Ja hiv bare stikkene ud, hvis du klipper, så sluk først.
>
> Mvh Max

Okay, tak for hjælpen.

mvh
Thomsen