SCSI controller og harddisk
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 06-07-05 13:02

Jeg regner med at købe et Adaptec SCSI controller kort, enten model 29320
eller 39320...

Jeg har så været ved at undersøge hvilken harddisk jeg skal have og fandt så
ud af at de laves med enten 68-pin eller 80-pin tilslutning - er det lige
meget hvilken jeg vælger, hvis jeg køber ovenstående SCSI-kort, eller skal
det være en af de to tilslutningsformer? Jeg har ikke selv kunne finde
oplysninger herom.

På forhånd tak.

Mvh
Morten

Fra : Hans

Dato : 06-07-05 13:11

Morten Munk-Jensen wrote:
> [...]
> SCSI-kort, eller skal det være en af de to tilslutningsformer? Jeg
> har ikke selv kunne finde oplysninger herom.

68-pins

Hans

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 06-07-05 13:37

> 68-pins
>
> Hans

Kort og præcist! Tak for hjælpen

Mvh
Morten

Fra : Hans

Dato : 06-07-05 13:40

Morten Munk-Jensen wrote:

> Kort og præcist! Tak for hjælpen

Tak.

Du kan da godt få forklaringen, da du kan se hvad 80-pins SCA bliver brugt
til:

http://www.pcguide.com/ref/hdd/if/scsi/cablesSCA-c.html

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 08:50

Morten Munk-Jensen wrote:
> [...]
> meget hvilken jeg vælger, hvis jeg køber ovenstående SCSI-kort, eller skal
> det være en af de to tilslutningsformer? Jeg har ikke selv kunne finde

en 29320 er nok, du får garanteret ikke bruge for 2 kanaler. så spar
dine penge.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk