netværk + printer
Fra : palle bo

Dato : 04-07-05 17:36

hej jeg har 3 computer i et netværk og 1 printer
kan man få et eller andet så man kan sætte printeren til
netværket og den kan bruges fra alle maskiner??

hilsen palle

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-07-05 17:57

palle bo wrote:
> hej jeg har 3 computer i et netværk og 1 printer
> kan man få et eller andet så man kan sætte printeren til
> netværket og den kan bruges fra alle maskiner??

Ja, det hedder en Print Server og er en lille enhed med stik til netværk
og printer:
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=&ID=66
- HUSK at vælg en med det rette interface (USB eller parallel).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : palle bo

Dato : 04-07-05 18:01

mange tak for det hurtige svar det var lige det jeg skulle bruge