RAM
Fra : Devast8or

Dato : 04-07-05 15:22

Hej hardware-guruer,

et spørgsmål om RAM: Jeg har i øjeblikket 1 x 512MB PC2700 i min
maskine og skal bruge en blok mere.

Kan jeg sætte en PC3200 i, hvis jeg bare sætter den til at køre
PC2700? Det skulle der vel ikke være noget i vejen for, vel?

Mobo'et er et Abit NF7S (v. 2 tror jeg nok), hvis det har noget at
sige.

TIA

Devast8or

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-07-05 15:35

"Devast8or" <deva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Kan jeg sætte en PC3200 i, hvis jeg bare sætter den til at køre
PC2700? Det skulle der vel ikke være noget i vejen for, vel?

Nej, RAM kan altid sættes til at køre ved en lavere hastighed end
specificeret.

Fra : Devast8or

Dato : 04-07-05 22:21

Per Nielsen wrote:
> [...]
> PC2700? Det skulle der vel ikke være noget i vejen for, vel?
>
> Nej, RAM kan altid sættes til at køre ved en lavere hastighed end

Cool, det mente jeg nok. Ville bare være sikker på ikke at riste både mobo
og RAM :D

Devast8or