musik fra pc over anlæg
Fra : "Morten Decker

Dato : 01-07-05 16:00

Hej,

Hvad er den nemmeste/billigste løsning når man vil ha' sin computer som
afspiller og ellers bruge sit anglæg og IKKE gøre det ved at smide et
stik i lydudgangen på sin pc og så over til indgangen på anlægets
indgang? Det er fra en bærbar at der skal afspilles musik så derfor
ville en wireless løsning være helt optimal.

Kan man sætte en antenne på sin lyd-udgang på pc og en antenne på
anlæggets indgang?

Umiddelbart er den her:

http://www.netgear.com/products/details/MP101.php

fra NetGear det tætteste jeg kan finde ved at søge, men dette er en lige
lovlig avanceret (og helt sikkert dyr) løsning..

Nogen der kender andre produkter, med samme funktionalitet, men knap så
avanceret?
Ved godt jeg måske skyder lidt bredt ved at poste i dk.hardware, men
giver den et forsøg her i første omgang..

Tak for hjælpen og god sommer alle sammen..

/Morten

Fra : Nitro

Dato : 01-07-05 18:26

Der findes mange muligheder, for at overføre lyd og billede fra din computer
til dit HIFI og TV.

Kig her og du skal finde: http://www.google.com/search?q=wireless+audio

VH, Nitro

Fra : Morten Decker

Dato : 01-07-05 20:47

Tak for de mange svar og input.
Ked af hvis en formulering i oplægget kunne tolkes forskelligt. I
mistede mig ihvertfald lige da det begyndte at handle om ulovlige
frekvensområder

v.h

/Morten