install af Lexmark x1180 printer
Fra : Michael Frandsen

Dato : 01-07-05 10:12

jeg har lige været ved at installere denne printer via Usb til en Amitech
pc, installationen går fint og den laver også et prøveprint, hvorefter at
den siger at den ikke blev installeret korrekt. og herefter kommer den lille
blok frem i menu linien som siger at der er fundet nyt hardware, og
ligegyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke slippe for den tekst boks. er der
nogle gode råd til hvad jeg gør galt?

--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-07-05 10:31

Michael Frandsen wrote:
> [...]
> fundet nyt hardware, og ligegyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke slippe
> for den tekst boks. er der nogle gode råd til hvad jeg gør galt?

Det bliver svært, da vi ikke ved hvad du har gjort.
Har du sat printeren til med kabler først og derefter installeret eller
har du installeret softwaren først?
Har du fulgt manualen?
http://www.lexmark.com/publications/pdfs/x1100/EMEA/setupgd.pdf

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Michael Frandsen

Dato : 04-07-05 12:48

den er fuldt til punkt og prikke kablet i først og derefter gjort som den
har bedt mig om. prøvede efter følgende at installer software først men det
vil den ikke hvis kabel ikke er sat i