MP3 afspiller der starter fra samme sted??~
Fra : Morten Lund

Dato : 30-06-05 15:15

Hej ...

Jeg er på jagt efter en MP3 afspiller med nogle bestemte egenskaber.

Den skal kunne starte fra samme sted, efter at den har været slukket.
Det vil foreksempel sige midt i en mp3 fil, og ikke bare ved samme
nummer/track.

Er der nogen der kan anbefale en afspiller med sådanne egenskaber?

Vh Morten

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 30-06-05 18:00

Morten Lund wrote:
> [...]
> nummer/track.
>
> Er der nogen der kan anbefale en afspiller med sådanne egenskaber?

Creative Muvo. Den afspiller mp3 og wma filer. Og når den har været slukket
fortsætter den hvor man var nået til (så længe batteriet ikke har været
pillet ud). Det er ret praktisk, hvis man har optaget et radioprogram eller
lignende.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Morten Lund

Dato : 30-06-05 19:37

Hej Jeppe

Kanon. Tak for tippet. Jeg vil kigge nærmere på den...

Vh Morten

Fra : Morten Lund

Dato : 01-07-05 11:18

Hej Jeppe

Ved du om dette gælder alle Creative Muvo modeller? Hvilken har du?

Vh Morten

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-07-05 07:34

"Morten Lund" <melu03@hst.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nummer/track.
>
> Er der nogen der kan anbefale en afspiller med sådanne egenskaber?

Jeg har en Dyne Tuny II, som gør dette og som jeg er meget glad for.

mvh Frank