Lille atx - desktop?
Fra : Tony

Dato : 29-06-05 23:17

Jeg vil finde et lille kabinet der kan huse mit Abit nf7-s (er det fullsize
ATX).
Hvor småt kan jeg få det? Har kun brug for 1 x 5 1/4 og 1 x 3½.

På forhånd tak.

Tony

Fra : JK

Dato : 30-06-05 07:38

On Thu, 30 Jun 2005 00:17:14 +0200, "Tony" <mynsterman@h0tmail.com>
wrote:

>Jeg vil finde et lille kabinet der kan huse mit Abit nf7-s (er det fullsize
>ATX).
>Hvor småt kan jeg få det? Har kun brug for 1 x 5 1/4 og 1 x 3½.

Ikke ret småt. Ja, nf7-s er fullsize.

Det er for micro-atx, at du kan få et lille kabinet som antec minuet
og antec ouverture, antec aria (cube).

I de 2 førstnævnte skal indstiks-kort være low-profile.

Så jeg ville skifte til et micro-atx socketA bundkort, hvis det SKAL
være småt. Et nf7-s står jo ikke i nogen formue.

mvh

John

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 30-06-05 13:21

Ellers kunne et af de små være Arctic cooling Silentium 2. Det er til
fullsize ATX og lydløst og ikke for stort!

Men Et Antec Aria er dejligt og et micro atx bundkort er ikke særligt dyrt!