Søges: Kabinet og PSU
Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:07

Hej gruppe(r).

Jeg skal have en ny strømforsyning og et nyt kabinet - om PSU allerede
sidder i kabinet fra starten af, eller om det er 2 uafhængige varer gør
intet.

*Det skal være ATX
*Skal virke sammen med et A8V Deluxe og AMD 64 3000+.
*Må meget gerne være støjsvagt - maks en 21dB..
*Min. 400W og generelt god til at levere den spænding som der kræves.
*Skal være plads til min. 2 harddiske og 1 cdrom.
*Budget: 800kr. måske lidt mere, helst mindre - men lad det ikke begrænse
Jeres forslag i første omgang.
*Kabinet _behøver_ ikke have alle mulige front udtag, hvis det har er det
bare fint men ikke et kritere.
*Skal kunne sendes med PostDK og levering må maks være 1-2 dage.

Jeg har brugt de sidste 3-4 timer på at scanne edbpriser igennem, men synes
ikke at have fundet det optimale. Håber I vil komme med en masse forslag,
meget gerne med et par få ord om produktet hvis du har genskab til dem.

På forhånd mange tak
Trættende hilsner Stig

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:14

news.tele.dk wrote:
> [...]
> ikke at have fundet det optimale. Håber I vil komme med en masse forslag,
> meget gerne med et par få ord om produktet hvis du har genskab til dem.

http://www.itbutikken.dk/p/90076/1.htm

http://www.itbutikken.dk/p/79002/1.htm

http://www.itbutikken.dk/p/78994/1.htm

specielt Sonata kabinettet er godt... en lille smule over budget, men
pengene værd.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 29-06-05 19:28

jeg har udgave 1 af sonata'en... VIRKELIG lydløst ! flere gode ting som :

-lydløse 120mm kabinet blæsere, som sågar kan køre på halv, faktisk har jeg
sjældent haft dem tændt.og tror du med en Athlon 64 (90nm) som har svag
varmeudvikling, kan slukke dem helt.

- harddisk vibrationsmoduler (i princippet)

- flot finnish

- god plads og nemt at arbejde i

alt i alt.. jeg kan knapt høre min når den kører (udover min cpu blæser, er
alt passivt kølet).

-jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:42

Jorgen [DK/2600] wrote:
> [...]
>
> - god plads og nemt at arbejde i
>
> alt i alt.. jeg kan knapt høre min når den kører (udover min cpu blæser, er

Jeg har selv en Sonata også, og med min A64 og styrede blæsere stod (jeg
har skiftet kølingen ud med noget andet nu) de ofte stille, det var
først når jeg begyndte at lave noget som pressede den, at de gik i
gang... top hat!

ang. kvaliteten og indretningen af kabinettet, så er det helt i top og
jeg har til den dag idag svært ved at finde mig noget som er væsentligt
bedre (venter spændt på at mit Antec P180 kommer)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk