Vurdering af hardware
Fra : Nitro

Dato : 28-06-05 13:09

Hej derude,

Jeg skal have opgraderet mit system, og i den forbindelse bliver der nogle
dele tilovers, som jeg vil sælge. Det drejer sig om følgende:

- Pentium 4 (Willamette/Northwood), 2,5Ghz, FSB 533Mhz, L2 512Kb (ca. 2 år
gammel)
- Asus P4SP-MX bundkort m. 5.1 Surround-lyd (ca. 2 mdr. gammelt)
- 256Mb Kingston PC2100, 266Mhz (ca. 2 år gammelt)
- 512Mb Kingston PC2100, 266Mhz (ca. 2 mdr. gammelt)
- Asus GeForce 8170DDR / 64MB (ca. 2 år gammelt)

Da jeg købte udstyret, var det (meste af det) i et samlet system, og
nyprisen for det hele er ca. 5000,-. Alt fungerer perfekt, og Jeg skriver
gyldig kvittering på det hele (originale kvitteringer haves) - hvor meget
ville jeg kunne forlange for dette nu?

VH, Nitro

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-06-05 13:13

"Nitro" <dsl1200996@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> Alt fungerer perfekt, og Jeg skriver
> gyldig kvittering på det hele (originale kvitteringer haves) - hvor meget
> ville jeg kunne forlange for dette nu?

Herinde skumbananer med eller uden chokoladeovertræk.

I dk.marked.* grupperne vil du kunne få penge.

--
Bjarke Andersen