Router D-LINK DI-604
Fra : Jørgen Mørch

Dato : 27-06-05 20:03

Hej
Har Router DI-604 men kan ikke få netværk til at fungere internt - 2 stk
pc - kan begge finde internet, men kan ikke se hinanden - selv om arb.grp
er
sat korrekt.
Har en tanke at det er routeren der skal sættes op - men kan ikke finde
det - er der et par kloge hoveder der kan hjælpe
På forhånd tak og god sommer

--
Hilsen
Jørgen

morch@oz4abh.dk
www.oz4abh.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-06-05 21:46

Jørgen Mørch skrev

> [...]
> Har en tanke at det er routeren der skal sættes op - men kan ikke
> finde det - er der et par kloge hoveder der kan hjælpe

Tvivler jeg på det er routeren som er problemet. Faktisk så bliver traffik
imellem de 2 kun switchet på LAN siden, så du ville have samme problem med
en almindelig switch .

Mon ikke du skal se på noget med bruger/gæstekonti, delte resourcer
,protokoller og adgangs krav osv.

Prøv i dk.edb.netvaerk (evt. windows gruppen).

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Jørgen Mørch

Dato : 28-06-05 20:27

Tak til Rune
Havde sat deling forkert op - mente at det var ok - men det fungerer nu

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på mulig feljl opsætning

--
hilsen
Jørgen

morch@oz4abh.dk