Minolta Z2, Canon IP 4000, PicBridge funge~
Fra : Peter

Dato : 26-06-05 16:19

Hej.

Jeg har et KonicaMinolta Z2, hvor om der står:
"The camera has a USB 1.1 port for downloading your images as JPEG files to
your computer or printing with a PicBridge-compatible printer."

Jeg har også en Canon IP4000 printer, hvorom der står:
"understøtter den producentuafhængige PictBridge standard, der via et ganske
almindeligt USB kabel gør det muligt at koble printeren til ethvert
kompatibelt kamera"

Men de to ting sammen, kan jeg ikke få til at spille, hvorfor ??

Jeg bruger selvfølgelig det usb-stik der er i fronten af printeren......

Er der en der har en god ide til hvad der er galt her, så høre jeg meget
gerne om det.....

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 22:17

> [...]
>
> Jeg bruger selvfølgelig det usb-stik der er i fronten af printeren......
>
> Er der en der har en god ide til hvad der er galt her, så høre jeg meget

Har et Z3 og det virker.

Du skal ind i menuen og sætte den til at bruge pictbridge, det skal jeg på
min.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Peter

Dato : 27-06-05 15:32

Hej.

> Har et Z3 og det virker.
>
> Du skal ind i menuen og sætte den til at bruge pictbridge, det skal jeg på
> min.

Tak for info, nu ved jeg at det skal kunne fungere, så jeg vil lege noget
mere med det.....

Jeg var bare blevet overbevist om at de to ting ikke kunne sammen.....

Mvh.
Peter