HVORNÅR NY KAT ?
Fra : Marta Dutkiewicz

Dato : 18-07-05 10:42

Lige en lille tråd til at jeg har mistet min anden mis...

Hvornår skal man anskaffe sig en ny lille en Han har jo en søster her
hjemme, og hun bliver meget alene når vi starter på arbejdet igen jo...

Mit spørgsmål lyder derfor :

Hvornår er for tidligt at skaffe en ny mis efter den anden er
forsvundet ?

Mvh. Marta

*hulk* savner Homer... :(

Med venlig hilsen
Marta Dutkiewicz
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : karsten & Pia

Dato : 18-07-05 11:06

> [...]
>
> Mit spørgsmål lyder derfor :
>
> Hvornår er for tidligt at skaffe en ny mis efter den anden er

Jeg ville sige skaf dig dog endnu en mis, hvis du altså har overskud til at
have tre, for man har hørt om tilfælde hvor den gamle kat er vendt hjem
efter 1år på farten (min gamle farmor havde sådan en kat).

Så jeg ville ikke opgive håbet om at se den gamle mis igen, men det er også
svært at se den anden lægtes efter selskab.

Jeg må nok sige efter at have læst din anden tråd, så kunne jeg midtænke
nogen for at have taget ham ind. Og til deres fordel så er han jo ikke
mærket, hvis de ønsker at beholde ham.

Gode tanker med håbet om du får din Homer retur.
MVH Pia

Fra : Marta Dutkiewicz

Dato : 18-07-05 11:48

Hej Pia.

Sikke en solstråle historie..... :) Godt hun fik ham hjem igen..
Ja, vi håber stadig.. Vi tror også at nogen har taget ham, for han er
bare pist væk... simpelthen forsvundet...
Men nu har vi sat en dusør til 1500 kr på ham. Så hvis nogen endelig har
taget ham kan det måske friste lidt.. For de penge kan de jo få en der
er kastreret og øremærket og helt ny....
Så det håber vi på.. For vi savner ham så frygteligt..

Ja, det er en pinsel at se hende gå og mjave hele tiden når hun før var
en legesyg lille hunmis... nu ligger hun bare ved os hele tiden som om
at hun hvertfald ikke vil miste os også... Det er forfærdeligt...

Vi kan sagtens ha 3 når han kommer hjem. Vi talte også om det før han
forsvandt at vi ville ha en til.. Så ....