Vedr. T&T på www.postdanmark.dk og herrens~
Fra : KPE

Dato : 18-07-05 09:06

Jeg har lidt et problem som jeg håber der er en der måske kan hjælpe mig
med. På forhånd vil jeg gerne undskylde hvis jeg poster noget i den forkerte
gruppe - jeg ved bare ikke helt hvilken gruppe der passer bedst til det....

Men here goes:

Jeg har sendt en pakke til udlandet, men mit T&T nummer for pakken kan
desværre ikke lokaliseres længere... og pakken er aldrig dukket op. Jeg har
dog lavet en efterspørgsel med T&T nummeret på Postdanmarks side kort efter
den var sendt da jeg var i besiddelse af T&T nummeret

Når der udføres en sådan efterspørgsel gemmes der en cookie på min
computer... tror jeg det er. Den hedder noget som dette:
http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do;TOT_COOKIE=CFLSaaHPe66sDuYqZ6JPNEkUwh2POmbEEBtF3Iqz1j9Y8G3wwEzD!-843568874

Kan man på nogen måde ud fra dette genskabe det originale T&T nummer?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig

På forhånd tak.

PS. Det nævnte link/cookie har jeg ændret lidt i, og hvis der er nogen der
mener de kan hjælpe, vil jeg gerne betale for det og så bliver det originale
link tilsendt pr. email.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-07-05 09:40

> [...]
> dog lavet en efterspørgsel med T&T nummeret på Postdanmarks side kort efter
> den var sendt da jeg var i besiddelse af T&T nummeret

Hvis nu du går ind på T&T siden igen med samme browser som du brugte da
du var derinde første gang, og klikker et par gange i formularfeltet -
kommer den så ikke op med de numre du tidligere har haft skrevet i feltet?

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : KPE

Dato : 18-07-05 10:10

> Hvis nu du går ind på T&T siden igen med samme browser som du brugte da du
> var derinde første gang, og klikker et par gange i formularfeltet - kommer
> den så ikke op med de numre du tidligere har haft skrevet i feltet?

Desværre er min browser ikke sat op til at gemme tidligere indtastninger.
Jeg anvender IE 6.0

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-07-05 10:31

"KPE" <info@"remove"specdep.dk> crashed Echelon writing

> Kan man på nogen måde ud fra dette genskabe det originale T&T nummer?
>
> Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig

Købskvitteringen, der vidst osse er din kvittering for indlevering på
posthuset.

--
Bjarke Andersen

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 18-07-05 21:40

In news:<Xns9697753B71C11bjoegdk@130.225.247.90>
Bjarke Andersen typed:
> "KPE" <info@"remove"specdep.dk> crashed Echelon writing

> Købskvitteringen, der vidst osse er din kvittering for indlevering på
> posthuset.

Tak til Bjarke og Michael for at demonstrerer at i webdesign grupperne,
der hjælper vi hinanden.

KAN I så futte til bad.boy.admin.netettikette Fyfy skamme og hvad må
vi så - heller ikke.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : Benny Nissen

Dato : 18-07-05 21:50

Johnny Winther Ronnenberg wrote:

> KAN I så futte til bad.boy.admin.netettikette Fyfy skamme og hvad må
> vi så - heller ikke.

Postet forkert i 3 grupper. Flot Johnny

--
Benny Nissen

Fra : philaweb

Dato : 18-07-05 12:15

KPE skrev:

> Kan man på nogen måde ud fra dette genskabe det originale T&T nummer?

En cookie er en ganske almindelig tekstfil som du kan overflytte fra en
browsers cache til en anden eller fra en back-up disk til en browsers cache.

For at svare på dit spørgsmål: Det kommer lidt an på hvad cookiens
indhold består af, dvs. om Post Danmarks script skriver den slags ind i
cookien.

FUT: dk.edb.sikkerhed

--
Med venlige hilsener,