Glemt at lukke bur til rotter :p
Fra : Ham Selv

Dato : 18-07-05 07:53

Ja det måtte jo ske .. Vi havde inat glemt at lukke rotte buret som katten
ellers er meget intrasseret i
Da jeg kommer ned i køkkenet opdager jeg buret er åben og til min store
rædsel at katten ligger der inde.
Forbereder mig på det værste og går der over .... Der lå katten nok så fint
i høet sammen med de 2 rotter og sover.
Ja da jeg så fik fat i camet var katten vågnet op og smuttet så desværre
intet billede, Men det kommer nu nok for nu tør jeg tage både katten og
rotterne med ind i sofaen på samme tid

Tøsen

Fra : Denise

Dato : 18-07-05 08:38

Ham Selv wrote:
> [...]
> desværre intet billede, Men det kommer nu nok for nu tør jeg tage
> både katten og rotterne med ind i sofaen på samme tid

Hihi, morgenens griner, det var nok heldigt

--
Hilsen Denise

Fra : JytteJ

Dato : 18-07-05 10:09

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ja da jeg så fik fat i camet var katten vågnet op og smuttet så desværre
> intet billede, Men det kommer nu nok for nu tør jeg tage både katten og

Ja - py ha.
Holder du rotter som kæledyr !??

VH.
JytteJ

Fra : Ham Selv

Dato : 19-07-05 06:38

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - py ha.
> Holder du rotter som kæledyr !??
>
> VH.
> JytteJ

Ja vi har 2 styk + en kat

Tøsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 08:04

> [...]
> rædsel at katten ligger der inde.
> Forbereder mig på det værste og går der over .... Der lå katten nok så

Min kat og mine rotter (3 stk.) er rigtig gode venner og har været det fra
rotterne var små, dvs. i over et år nu. Det er slet ikke usædvanligt, at
tamrotter og katte kan have det fredeligt med hinanden. Mine rotter putter
sig glade og gerne ind til kattens varme, bløde mave, og katten lader dem
gøre det. Andy har aldrig prøvet at hapse ud efter dem.

Andy ligger ikke inde hos rotterne, men han er ofte på besøg hos marsvinene.
Til stor glæde for alle parter.

Tina