motorbåde
Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 22:52

Er denne gruppe også til spørgsmål om problemer med sin motoråd som bruges
til fiskeri.

Kan ikke finde nogen under nyhedsgrupper.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Calle.

Dato : 17-07-05 23:42

Kimila wrote:
> Er denne gruppe også til spørgsmål om problemer med sin motoråd som
> bruges til fiskeri.
>
> Kan ikke finde nogen under nyhedsgrupper.

brug dk.fritid.sejlads hvor bådfolkene hører til.

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 23:59

"Calle." <fake@fake.fake> skrev
> brug dk.fritid.sejlads hvor bådfolkene hører til.

Det kommer da an på hvad han efterlyser svar på.

Vil han f.eks spørge til montage af downriggere, er denne gruppe da et ok
sted at spørge.

Men er de omhandlende, aptering, skader, motorproblemer m.m. har du helt ret
i din henvisning.

Og mener han det er relavant i begge grupper kan han benytte sig af
X-posting, med opfølgning i en af grupperne.

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : Calle.

Dato : 18-07-05 10:19

Martin [5220] wrote:
> [...]
>
> Og mener han det er relavant i begge grupper kan han benytte sig af
> X-posting, med opfølgning i en af grupperne.

Ja, men da han skrev problemer med båd, så er det båd gruppen. Plot for at
lede ham til eksperterne i både
Men ellers er vi da enige.

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 12:39

> [...]
> sted at spørge.
>
> Men er de omhandlende, aptering, skader, motorproblemer m.m. har du helt

Det er et problem med montering af styrekabel, så jeg hopper vidre til den
rigtige gruppe.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : 7c