Selvangivelse osv..
Fra : Lasse Madsen

Dato : 17-07-05 22:41

Hej,

Er der nogen der ved hvornår man får sin udvidet selvangivelse tilbage (min
revisor har afleveret den for længe siden) ??

Jeg står til at skylde mellem 15 og 30K i rest skat er det ikke noget med at
man kan flytte dem til næste år eller får man bare et girokort smækket i
ansigtet på beløbet - at betale :)

M.v.h.
Lasse

Fra : D.Hansen

Dato : 18-07-05 07:01

Årsopgørelsen kommer somregel i august, og det er korrekt at du kan
overfører noget af restskatten (omkring 15 t.kr.) til selvangivelsen 2006

D.Hansen

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 21-07-05 00:10

D.Hansen wrote:
> Årsopgørelsen kommer somregel i august, og det er korrekt at du kan
> overfører noget af restskatten (omkring 15 t.kr.) til selvangivelsen
> [...]

Det kan du, hvis du kører under virksomhedsordningen.
Karsten H. Jensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-07-05 12:23

D.Hansen wrote:
> Årsopgørelsen kommer somregel i august,

Det er lidt med forskel. Min kom i sidste uge.

Ebbe