arlet 2470
Fra : Svend Erik

Dato : 17-07-05 22:27

Hej

Ind mellem oplever jeg at der "glider" reklame hen over skærmen på visse
sites, hvad der er en pain in the ass. Min popupstopper XP er sat til max er
ellers rimeligt effektiv. Men de glidende reklamer fanger den ikke. Derfor
jeg kunne godt tænke om sætte en stopper for de reklamer der glider hen over
skærmen, så man se det man sidder og læser.

Er der nogen der har en løsning

Med venlig Hilsen

Svend Erik

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-07-05 01:22

Hej Svend Erik, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:

[Rullegardiner]

> [...]
> tænke om sætte en stopper for de reklamer der glider hen over
> skærmen, så man se det man sidder og læser.

Gid der var en anden løsning, som jeg kendte. Men den eneste jeg kender
er at slå Active Scripting fra. (Internetindstillinger, Sikkerhed,
Brugerdefineret - og så næsten ned i bunden).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : John

Dato : 18-07-05 02:27

"Svend Erik" skrev i en meddelelse

> Ind mellem oplever jeg at der "glider" reklame hen over skærmen på visse
> sites, hvad der er en pain in the ass.

Jeps

> Er der nogen der har en løsning

Jooo...kig evt her: