sjovt problem
Fra : gusse

Dato : 17-07-05 15:18

har et lille sjovt problem ! nogle som evt har en løsning på dette..

håber i forstår det er en smule kryptisk..

begin
datamodule.(her forsøger jeg så med code completion (ctrl-space), men det
fungere ikke)
end;
------------------------
når jeg så prøver at kompilere får jeg en fejl, hvilket en fair nok da der
jo er en fejl, men den siger at fejlen er 3 linier længere oppe..
-----------------------

(fejl her, cursor stiller sig her midt i
ingenmandsland.., )

begin
datamodule.
end;

Fra : Calle.

Dato : 18-07-05 16:00

gusse wrote:
> [...]
> når jeg så prøver at kompilere får jeg en fejl, hvilket en fair nok
> da der jo er en fejl, men den siger at fejlen er 3 linier længere

kunne lyde som om du har glemt at afslutte en linie med semicolon
--
Calle.