Asus A7V8X-X og problem med trådløst Logit~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-05 15:33

Hej!

Jeg har opgraderet en PC'er så den nu indeholder flg. stumper:

Athlon XP 2000+ CPU (266MHz FSB)
Asus A7V8X-X bundkort
512MB PC3200 ram
120GB Maxtor IDE harddisk
'Logitech Cordless' mus+keyboard (til PS/2)

Nu er problemet så at tastatur + mus låser periodisk når man er inde i Windows
(XP) og man kan kun lukke maskinen ned og starte den igen for at få tastatur og
mus til at virke igen.

Jeg har opdateret BiOS til nyeste version, da jeg kunne se, at der skulle have
været problemer med visse trådløse mus og tastaturer til PS/2.

Der er _ingen_ problemer med det nuværende keyboard og mus (ikke trådløst).

Nogen gode idéer? Jeg orker ikke skifte bundkort selvom jeg sikkert godt kunne
levere det tilbage...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-05 15:34

Hej!

Tastatur og mus er iøvrigt ikke Bluetooth, og jeg har forsøgt at 'connecte' uden
det ændrer noget. Yderligere er problemet næppe konflikt med en anden med samme
sæt tastatur+mus, da det hele virkede fint inden opgraderingen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Hans

Dato : 17-07-05 15:39

Kim Voss Schrader wrote:

> Nu er problemet så at tastatur + mus låser periodisk når man er inde
> i Windows (XP) og man kan kun lukke maskinen ned og starte den igen
> for at få tastatur og mus til at virke igen.

Har du senderen liggende i nærheden af en CRT-skærm?

Har du prøvet at køre med XP's egne drivere?

Hans

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-05 20:27

Hej!

Hans wrote:

> Har du senderen liggende i nærheden af en CRT-skærm?

Ikke så tæt på at det har givet problemer før.

> Har du prøvet at køre med XP's egne drivere?

Der er slet ikke installeret noget af den medfølgende software, så det er helt
XP der styrer det.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Hans

Dato : 17-07-05 21:47

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Ikke så tæt på at det har givet problemer før.

> Der er slet ikke installeret noget af den medfølgende software, så
> det er helt XP der styrer det.

Hmm. Har du nogle adaptere liggende så du kan bruge USB-Porte i stedet for?

Hans