FSO - Permisson denied
Fra : Peter Nielsen

Dato : 17-07-05 14:35

Hej

Har lige leget lidt med lidt FSO.

Men det virker ikke og jeg forstår ikke hvorfor.
Testede bare med nogle tilfældige filer...

<%
sourceFile = server.mappath("\booklet.pdf")
destFile = server.mappath("\12340987\")
response.write sourceFile
response.write "<br>"
response.write destFile
fso.CopyFile sourceFile,destFile,true
Set fso = Nothing
%>

Den udskriver SourceFile til = d:\web\domæne.dk\www\booklet.pdf
og destFile = d:\web\domæne.dk\www\12340987
Og sourceFile er en vil som den skulle ku finde og destFile er en mappe hvor
jeg i forvejen har en access database med skrivetilladelse så der er vel
skrivetilladelse i mappen og så burde det vel virke?!

Nogle der har forstand på det?

MVH

Peter

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 17-07-05 19:21

"Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg i forvejen har en access database med skrivetilladelse så der er
> vel skrivetilladelse i mappen og så burde det vel virke?!

Har du tilfældigvis Norton til at køre?
Hvis såfremt så prøv at deaktivere scriptblocking

/lasse

Fra : Peter Nielsen

Dato : 17-07-05 19:56

> Har du tilfældigvis Norton til at køre?
> Hvis såfremt så prøv at deaktivere scriptblocking

Øhm... Har jeg men burde det betyde noget når det hele ligger på en server
på wannafind.dk ?

Det er ikke noget jeg kører lokalt... og begge destinationer ligger også på
serveren og ikke lokalt?

MVH

Peter

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 17-07-05 20:03

> Øhm... Har jeg men burde det betyde noget når det hele ligger på en server
> på wannafind.dk ?

Nej så betyder det intet
Troede du kørte det lokalt
Men så har jeg ikke lige umiddelbart noget bud

/lasse

Fra : Torben Brandt

Dato : 17-07-05 23:15

Peter Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Øhm... Har jeg men burde det betyde noget når det hele ligger på en server
> på wannafind.dk ?

Jeg vil lige bemærke at jeg tidligere også har haft bøvl med CopyFile hos
Wannafind. Jeg fik ikke lige undersøgt det nærmere, men hvis du finder ud af
noget eller evt spørger deres support, så giv gerne svar her i gruppen...

mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Nielsen

Dato : 21-07-05 10:36

Hej Torebn...

Har snakket med Wannafind, og de siger at der er fuld skriverettigheder over
det hele, og de kan heller ik se problemet... Lidt æv at det ikke virker :(

Peter