kan man det |ændring af TDC abb|
Fra : peet_dk

Dato : 03-06-01 15:17

for 2 uger siden bestilte mine forældre NetTid10 sådan at deres Favorit abb
blev lavet om til NetTid d. 30.6.01. Nu er det bare det at at jeg har
opdaget at der kommet bredbånds net ude hos os d. 1-9-01, og det vil vi
begge (mig og mine forældre) meget gerne have.. Tror I man kan lave det om,
så de kan forsætte deres Favorit abb. til vi får NetExpress? Også gå over
til det..

--
----
peet_dk was here....

Fra : Rea721

Dato : 03-06-01 16:00

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> skrev

> [...]
> så de kan forsætte deres Favorit abb. til vi får NetExpress? Også gå over

Prøv at ringe til dem...de er nok de bedste til at svare.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Claus Christensen

Dato : 03-06-01 16:57

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message
> [...]
om,
> så de kan forsætte deres Favorit abb. til vi får NetExpress? Også gå over

Nettid10 har i sikkert fået istedet Favorit Internet. Er det tilfældet, har
det intet med en evt. favorit aftale i har i forbindelse med tlf.
abonnementet at gøre. Og en evt favorit aftale på tlf. abonnementet berøres
ikke af at I bestiler NetExpess.
Hvis du opgiver dit kundenummer ved TDC Internet når NetExpress evt.
bestilles kan du beholde din gamle emailadresse.
Claus
Der arbejder for TDC Internet.