Samsung E720 - erfaringer ønskes
Fra : JE

Dato : 16-07-05 21:40

Hej. På nettet har jeg søgt efter erfaringer fra indehavere af den nye
Samsung E720. Men det er ikke rigtig lykkedes at finde nogle "rigtige"
omtaler, altså erfaringer fra personer som vitterlig ejer en E720. Når der
endelig skrives noget om E720, så er det om at den ikke kan tage
hukommelseskort (hvor vigtigt er dét egentlig?), samt at der er en E730'er
på vej ... Erfaringer om E720'eren ønskes ....

Fra : NFL

Dato : 17-07-05 11:59

"JE" <nospamjanelne@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> endelig skrives noget om E720, så er det om at den ikke kan tage
> hukommelseskort (hvor vigtigt er dét egentlig?)

Så vidt jeg ved, så er der mp3 afspiller i den, så med musik, filmklip og
hvad man ellers kan have på, så er det rart at have plads. I min 6230i, har
jeg et 512 mb kort i. Så det er da rimelig vigtigt med mulighed for et
ekstra kort, - og små hukommelseskort er jo ikke en ny opfindelse, så i dag
burde det jo være standard at man kunne smide små kort i alle telefoner.

> samt at der er en E730'er på vej ... Erfaringer om E720'eren ønskes ....

Det kan jeg ikke hjælpe med, ville bare svare på det andet spørgsmål. Men
jeg synes at D500 er flottere.

Nicolai

Fra : Morten Snedker

Dato : 18-07-05 14:01

On 16 Jul 2005 22:40:17 +0200, "JE" <nospamjanelne@nospam.dk> wrote:

>Hej. På nettet har jeg søgt efter erfaringer fra indehavere af den nye
>Samsung E720. Men det er ikke rigtig lykkedes at finde nogle "rigtige"
>omtaler, altså erfaringer fra personer som vitterlig ejer en E720

Masser af slagsen her:

http://www.mobile-phones-uk.org.uk/samsung-e720.htm

- hvor der i øvrigt også er bruger-input på en mængde andre mærker og
modeller.

mvh /Snedker
---

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 18-07-05 23:33

> [...]

>hukommelseskort (hvor vigtigt er dét egentlig?), samt at der er en E730'er
>på vej ... Erfaringer om E720'eren ønskes ....

Google er din ven.....

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22samsung+e720%22+review&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=