Delphi 2005 personal
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 16-07-05 10:38

Hej,

Hvis nogen er interesseret i subj., så har jeg den liggende her via et
computerblad, jeg købte i England for nylig. Send en e-mail på uffe snabela
routeware prik dk.

hilsen
Uffe

Fra : pb

Dato : 16-07-05 19:52

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
> computerblad, jeg købte i England for nylig. Send en e-mail på uffe snabela

Kan man ikke også hente den på internettet?

http://www.borland.com/downloads/download_delphi.html - nederst

pb

Fra : Lars G

Dato : 16-07-05 20:12

pb wrote:

> Kan man ikke også hente den på internettet?
>
> http://www.borland.com/downloads/download_delphi.html - nederst

Nej hint > Keys Only (If you have a CD)

Det vel dog sige at man kan hente den franske version. Har dog ikke lige link ved hånden..

Mvh
Lars G

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-07-05 01:07

Uffe Kousgaard wrote:

> Hvis nogen er interesseret i subj., så har jeg den liggende her
> via et computerblad, jeg købte i England for nylig. Send en e-mail
> på uffe snabela routeware prik dk.

Jeg har fået en ven i England til at sende mig DVDen, så jeg takker
nej. Men jeg har lige en tanke...

Hvis du taler om at lave en kopi, er det så ikke i modstrid med
betingelserne for anvendelsen af D2005PE? Formålet med at anskaffe
D2005PE, i stedet for bare at hente en torrent med betalingsudgaven,
er vel netop at man gerne vil have en lovlig udgave?
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-07-05 07:31

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> wrote in message

> Hvis du taler om at lave en kopi, er det så ikke i modstrid med
> betingelserne for anvendelsen af D2005PE?

Måske, men jeg har heller ikke anvendt ordet kopi af samme årsag

Fra : Ingolf

Dato : 17-07-05 16:01

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in message
> [...]
>
> Hvis nogen er interesseret i subj., så har jeg den liggende her via et
> computerblad, jeg købte i England for nylig. Send en e-mail på uffe

Lækkert.. mail på vej!!
Har selv fået D3-D6 standard/personal igennem AID bladet, så hvis nogle
mangler dem såeh..