Klip på TV2 Nyhederne med marlin-fight
Fra : JE

Dato : 16-07-05 10:33

Forleden aften afsluttedes TV2 Nyhederne med et "hjemmevideo-klip" med en
lystfisker, som var på Biggame-fiskeri. I klippet ser man fiskeren sidde og
fighte en stor marlin. Klippet ender med at marlin'en springer op i båden og
rammer lystfiskeren så hårdt, at han falder omkuld. Er der nogen som har set
dette klip liggende et sted på nettet, så jeg kan gense klippet? Link
ønskes!!! NB: Jeg har ikke abonnement til TV2-Sputnik.

Fra : Frandsen

Dato : 18-07-05 08:57

"JE" <nospamjanelne@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette klip liggende et sted på nettet, så jeg kan gense klippet? Link
> ønskes!!! NB: Jeg har ikke abonnement til TV2-Sputnik.

Jeg så et Oprah program engang. Hendes gæst var en kvinde, som videofilmede
et big-game fiskeri. De havde fået en sværdfisk på krogen, og da den kom ind
til båden tog fanden ved den. Den nærmest fløj ud af vandet, og ramte
kvinden. Dens sværd gennemborede hendes arm og fortsatte gennem hendes
brystkasse og ud gennem ryggen på hende. Man mener, at hendes silikone
brystimplantat havde afbøjede sværdet så meget, at hun kunne overleve sine
kvæstelser.

På filmen kunne man se hvor hurtigt det gik, og man kunne nærmest mærke
hvilken kraft der var bag.

Men, det var ikke det du spurgte om - sorry.

Fra : Calle.

Dato : 18-07-05 10:20

Frandsen wrote:
> [...]
> hende. Man mener, at hendes silikone brystimplantat havde afbøjede
> sværdet så meget, at hun kunne overleve sine kvæstelser.

kan den gå igennem en arm/brystkasse, kan den vel også gå igennem
implatatet!
--
Calle.

Fra : Frandsen

Dato : 19-07-05 08:44

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> kan den gå igennem en arm/brystkasse, kan den vel også gå igennem
> implatatet!

Implantatet var skam også ødelagt.

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 16-08-05 12:20