Loginsystem - sikkerhed.....
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 15-07-05 23:31

Hejsa...

Har lavet et loginsystem samsat af det bedste fra flere færdige script
hentet på nettet.....

Men vil høre, om I gider tjekke det for de mest kendte sikkerhedshuler som I
måtte kende.....

Der er vist bl.a. noget med at man kan skrive "-1" eller noget
- kan ikke helt huske det korrekte....
Det hul skulle dog være lukket, men er ikke 100% sikker.

Koderne holder jeg indtil videre for mig selv af sikkerhedsgrunde, men
adressen til login er www.uac.dk og så vælge admin i menuen.....

P.S.: Ved godt der ikke er ret meget på siden endnu......

--
MvH

Ulrik Chr.
nettet@uacxx.dk
Fjern xx efter uac !

Fra : Torben Brandt

Dato : 16-07-05 00:57

Ulrik Chr. wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> Det hul skulle dog være lukket, men er ikke 100% sikker.
>
> Koderne holder jeg indtil videre for mig selv af sikkerhedsgrunde, men

Tja, jeg kunne ikke lige finde noget, prøvede nogle gange, men blev træt af bare
at gætte. Jeg vil tro du kan få bedre hjælp ved at vise os din kode, med al
respekt så lyder det ikke som om du har opfundet noget vi ikke allerede har set
i andre forklædninger...

mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-07-05 22:23

Ulrik Chr. skrev:

> Men vil høre, om I gider tjekke det for de mest kendte
> sikkerhedshuler som I måtte kende.....

Det virker umiddelbart fint.

Ikke helt. Se evt. siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=95>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Olskum

Dato : 20-07-05 22:04

> Se evt. siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=95>.

Ellers læs den mere langhåret udgave her
http://www.nextgenss.com/papers/advanced_sql_injection.pdf