Opsumering af Kolde Problemer !!! :(
Fra : Plazm0id

Dato : 03-06-01 15:02

jeg har flg. sysyem:

ADM TB 1000 MHz (med en køler jeg tror er en Chrome Orb)
Micro-Star K7T Pro (VIA KT133a)
512 Mb SDRAM pc-133 (1 blok)
1 stk. 30 Gb IBM ata100 + 1 stk. 45 Gb IBM ata100 (over promise ultra100)
Radeon DDR(32 Mb ram)
Realtek netkort(10/100 Mbit)
SoundBlaster Live 1024
2x Cdrom (1 stk. standart 50x, 1 stk. Plextor 8/4/32a)
+ jeg har monteret 1x Kabinetskølere (en power-model)

Problemet er at jeg ikke kan spille uden at den dør/fryser (før eller siden)
jeg kører w2k sp1 (sp2 er ikke kommet på dansk endnu), via 4-in-1 4.31
final, alle de nyeste drivere til alle enheder (også bios)....har kørt
LargePageMinimum, har kørt VIA's officielle SoundBlaster Live FIX, har haft
en HotFix fra Microsoft inde!

hvad jeg ved det ikke er galt med er:

RAM'ne (har haft 3 forskellige i)
SoundBlaster Live (har haft det ude uden effekt)
Netkortet (har haft det ude uden effekt)
Grifikkortet (har haft 3 forskellige i, og både kørt AGP1x,2x,4x)

men efter mine erfaringer med VIA er de EXTREMT følsomme!!! - hvilke drivere
skal jeg køre med for at jeg kan game ? (jeg mener hvad virker ved DIG)

til sidst ville jeg lyve hvis jeg ikke sagde at jeg ikke har haft mange
problemer med VIA...- så virker det overhovedet ? :/

hvaaad fanden er det galt ?, hjælp en forvirret mand !!! :)