Hvad kan en Nec e616v
Fra : Jakob

Dato : 15-07-05 12:36

Hejsa...
Hvis jeg nu skal købe sådan en satan...hvad kan jeg så med den med et GSM
kort ?...og kan man få nogle programme til den ?...

Fra : Weissert

Dato : 16-07-05 08:28

Jeg købte en e616v for et stykke tid siden og jeg må sige at jeg blev
enorm
skuffet.

Selve skærmen er enorm god, ligemeget om du står i stærkt sollys eller
skygge. Men selve telefonen føles som et stykke plastic. Lyset i
tastaturet
er både blåt og grønt og det syntes jeg var ret irreterede.

Kameraet tager gode billeder og der er godt lys i, men når jeg skulle
optage
video, kunne jeg kun optage 9 sekunder. Skal lige siges at jeg ikke have
memorycard i.

Den kan ikke afspille mp3 som ringetoner, men kun midi - det er en
kæmpefejl. Og de midi du selv vil overføre, må max fylde 20 kb.

Beskedtonen ved sms gentager sig selv 3 gange og blir ret træls at høre på
hver gang man modtager en besked.

Jeg havde alm gsm kort i og havde problemer med opsætning af email,
browser
osv. Det lykkedes mig faktisk ikke at få det til at fungere, ej heller med
hjælp fra en 3-kune med samme tlf.

Jeg solgte den igen efter 14 dage og købte en SE Z1010 3G tlf med TDC abb,
det er den mest perfekte tlf jeg har ejet til dato :)

Ang programmer tilen NEC, følger der vist en CD med, så du kan installere
software på din pc.

Selve designet er nice

Fra : Conni

Dato : 16-07-05 11:42

Hejsa...
Hvis jeg nu skal købe sådan en satan...hvad kan jeg så med den med et GSM
kort ?...og kan man få nogle programme til den ?...

Hej prøv at checke denne side .www.3g-forum.dk/
Det står en del om bla, nec programmer og spil

Hilsen Conni

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 16:38

Du skal være opmærksom på at BlueTooth kun virker med headset. Du kan altså
ikke overføre filer til den via BlueTooth, det skal gøres via USB eller
hukommelseskortet. Ellers er det en fin telefon, jeg har dog ikke fået
afprøvet GPS enheden i den endnu:D Har så mange telefoner som jeg sætter i
stand:D

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland