bios til gammel IBM
Fra : Kasper Lund

Dato : 15-07-05 12:15

Hej ng.

Jeg leder efter en bios opgradering til en gammel IBM Personal Computer
330 med serie no. 555f36p og model no. 6577-79t.

Den nuværende bios version er dateret d. 19-7-1996

Nogen som ved hvor jeg finder en ny bios. Jeg har været inde på IBM's
driver matrices hvor man skulle kunne finde alle drivers som IBM stadig
hoster men der kan jeg ikke finde den.

Håber i kan hjælpe.

/Kasper

Fra : Kasper Lund

Dato : 15-07-05 12:50

On Fri, 15 Jul 2005 13:15:21 +0200, Kasper Lund wrote:

Jeg snakkede med en IBM medarbejder der meget gerne ville hjælpe mig og
som kunne finde filen internt. Han kunne desværre ikke sende den
til mig pg.a. restriktioner i deres system. Han kunne dog oplyse mig at
filen hedder lvjt38a.exe, så hvis nogen af jer ligger inde med den eller
ved hvor jeg kan finde den ville det være dejligt.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-07-05 13:05

Kasper Lund <kasper@localhost.localdomain> crashed Echelon writing

> [...]
> filen hedder lvjt38a.exe, så hvis nogen af jer ligger inde med den eller
> ved hvor jeg kan finde den ville det være dejligt.

Underligt IBM ikke kan være behjælpelige, anyways prøvede du ikke google nu
hvor du kendte fil navnet.

3 Links nede kommer dette til syne:
ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/commercial_desktop/lvjt38a.exe

--
Bjarke Andersen

Fra : Kasper Lund

Dato : 15-07-05 13:21

On Fri, 15 Jul 2005 13:50:21 +0200, Kasper Lund wrote:

> On Fri, 15 Jul 2005 13:15:21 +0200, Kasper Lund wrote:

Fandt den her - det spiller :)

http://forum.mikes-pchilfe.de/index.php?board=15;action=printpage;threadid=1723