verfladescanning af HD
Fra : Jan Langholm

Dato : 03-06-01 14:47

Hej alle..
...jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe at spørge i..
...men jeg prøver ellers henvis mig venligst til den rette.!

Jeg er i gang med at overfladescanne min HD med ScanDisk.

Programmet er løbet ind i et område med beskadigede klynger. Det spørger så
om det skal reparere eller ignorere.

Dette tager en hulans masse tid at skulle svare på det hver gang, jeg bliver
jo aldrig færdig (det er nået til 59).

SPØRGSMÅL!
Kan man ikke give den en kommando der gør at den reparerer alt den møder
uden at spørge hver gang.

>scandisk C (et eller andet)

Jan Langholm
www.all4you.dk (dansk og engelsk freeware)
"De bedste ting i livet, er gratis"

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 03-06-01 14:58

Jeg mener du kan bruge /all eller også er det /y
altså
scandisk c: /all

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : René Jensen

Dato : 03-06-01 15:09

"Snoop [ZoP.dk]" wrote:
> scandisk c: /all

Nope, med /ALL-parametre laver du bare scandisk på samtlige
fixed-drives, du skal bruge /AUTOFIX. F.eks. hvis du vil scandiske dit
Crev.

SCANDISK C: /AUTOFIX

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Jan Langholm

Dato : 03-06-01 17:04

Så er den sat igang med AUTOFIX, der går nok et par timer inden den når frem
til de beskadige klynger (20MB HD)..jeg melder tilbage hvis det virker..

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 03-06-01 17:03

Nåhja.....mine dosdage er vist også meget gamle

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Jan Langholm

Dato : 03-06-01 19:13

> [...]
>
> Nope, med /ALL-parametre laver du bare scandisk på samtlige
> fixed-drives, du skal bruge /AUTOFIX. F.eks. hvis du vil scandiske dit

Det virker sgu'..alletiders..TAK for hjælpen.!
...det er noget nemre end at sidde og trykke hver gang!

Den spurgte dog om den skulle gemme ændringerne eller den skulle gøre det
uden fortryd. Men den komando kan man nok ikke føje til fra starten også...
det andet var også vigtigt og det virker.