Cybercity...en joke
Fra : laksko@hotmail.com

Dato : 15-07-05 09:23

Spørgsmål:
Kan man forvente, at en leverandør overholder en teknikeraftale, når
den tilmed er blevet skriftligt bekræftet?

Min holdning:
Ja, selvfølgelig kan man det. Hvis teknikeren er forhindret i at møde
op, må man som minimum forvente at blive informeret på selve dagen.

Men på dette punkt er Cybercity dog VIRKELIG utroværdige. Skulle have
haft teknikerbesøg til installation af ADSL i onsdags, og teknikeren
har stadig ikke været her. Trods utallige løfter fra Cybercitys
Erhvervs-kundeservice har ingen ringet og tilbudt en ny tid.

Læs føljetonnen på http://www.laksko.com/blog

/Kristoffer

Fra : Emil

Dato : 15-07-05 23:06

laksko@hotmail.com wrote in

> Min holdning:
> Ja, selvfølgelig kan man det. Hvis teknikeren er forhindret i at møde
> op, må man som minimum forvente at blive informeret på selve dagen.

Jeg kan forestille mig at CC's problemer med at informerer, skyldes at de
ikke må benytte egne teknikere, men skal hyre TDC's. I sidste ende står CC
med aben, men problematikken grunder imo. i manglende frihed på markedet.

--
*/Emil

Fra : Jakob Bohm

Dato : 16-07-05 11:55

On Sat, 16 Jul 2005 00:05:54 +0200, Emil <emil@spam.trap> wrote:

> [...]
> CC
> med aben, men problematikken grunder imo. i manglende frihed på markedet.

Da jeg for nogle år siden fik lagt Tiscali ADSL ind (på eget kobber,
dengang
blokkerede TDC for delt kobber...) var reglerne at Tiscali kun måtte
bestille
tekniker gennem TDC, som i øvrigt ikke sendte deres egne folk men folk fra
et helt tredje firma, som så måtte parlamentere med TDC over en
mobiltelefon
for at få de rigtige ledninger koblet.

Hvis det stadig er sådan, så er det altså CC og Tiscali der får møgfaldet
hver
gang TDC eller en lokal elektriker ikke klarer opgaven specielt godt.
Smart
move TDC .

--
#include <disclaimer>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-07-05 01:04

<laksko@hotmail.com> wrote in message
>Spørgsmål:
>Kan man forvente, at en leverandør overholder en teknikeraftale, når
>den tilmed er blevet skriftligt bekræftet?

Tjaa de har jo nok glemt at deres medarmejdere holder ferie

Fra : Jan Larsen

Dato : 17-07-05 10:50

On 15 Jul 2005 01:23:09 -0700, laksko@hotmail.com wrote:

> [...]
>har stadig ikke været her. Trods utallige løfter fra Cybercitys
>Erhvervs-kundeservice har ingen ringet og tilbudt en ny tid.

Hej.

Jeg har selv lige prøvet ligende, det var ikke CyberCitys skyld, det
var TDCs skyld da det var deres tekniker der skulle ud og installere
stik, TDC ringede samme dag de skulle komme og montere, og sagde de
ikke kunne nå det, vi blev nødt til at lave en ny tid.

Klag til TDC, det er deres fejl.

Med Venlig Hilsen

Jan Larsen

Fra : Kristoffer

Dato : 18-07-05 10:19

****Klag til TDC, det er deres fejl. ****

Da det er Cybercity der er leverandør, er det dem der "hæfter" for
underleverandører. Som kunde skal jeg klage til leverandøren som
efterfølgende må gøre krav gældende overfor sine eventuelle
underleverandører.

Det er nu mandag formiddag og jeg har lige fået installeret ADSLen.
Dog kun efter heftigt pres på Cybercity samt eskalation til højere
niveau end "blot kundeservice".

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-07-05 10:18

"Kristoffer" <laksko@hotmail.com> wrote in message
[...]

Men dog stadig ikke CC der fucker op, det er nu engang KUN tdc der kan
trække det kabel til dig.. resten har du som sådan ret i.. Men CC står jo
ret dårligt overfor TDC når de ikke gør som de bør..

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-07-05 10:40

On 18 Jul 2005 02:19:13 -0700, "Kristoffer" <laksko@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Det er nu mandag formiddag og jeg har lige fået installeret ADSLen.
>Dog kun efter heftigt pres på Cybercity samt eskalation til højere

Jo, men når nu marketsvilkårene er som de er, hvor CC kun kan få
oprettet en linie via TDC og deres teknikere, og det er TDC der
svigter aftalen, har jeg svært ved at se at man kan klandre CC for
det, da min aftale med TDCs tekniker røg sig en tur, blev jeg da sur
på TDC, da det var dem der ikke overholdt aftalen.

Med Venlig Hilsen

Jan Larsen

Fra : Kristoffer

Dato : 20-07-05 11:24

>det er TDC der svigter aftalen, har jeg svært ved at se at man kan klandre CC for det

Det kan jeg godt følge dig i, men:

- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis blot Cybercity havde informeret
mig om teknikerproblemer hos TDC.
- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis Cybercity kunne holde hvad de
lover, og ringe tilbage når de siger de vil.
- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis ikke jeg skulle være på
nakken af Cybercity for at få en ny teknikertid.
- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis ikke en medarbejder i
Cybercitys kundeservice fortalte "at Cybercity var komplet ligeglade
med, at jeg havde spildt en hel dag med at vente forgæves"

Mvh Kristoffer

Fra : Jan Larsen

Dato : 20-07-05 14:01

On 20 Jul 2005 03:24:27 -0700, "Kristoffer" <laksko@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Cybercitys kundeservice fortalte "at Cybercity var komplet ligeglade
>med, at jeg havde spildt en hel dag med at vente forgæves"

Jeg forstår godt du bliver sur, misforstå mig ikke, da TDC ringede og
aflyste min tid blev jeg også sur, jeg havde også sat i en ½ dag for
at vente på dem, det kunne hun (TDC) ikke rigtig gøre noget ved, andet
at jeg kunne få en ny tid, og hvad kunne jeg så igen, ja jeg kunne
vente en ½ dag mere.

Der er kun en slags mennesker der venter mere, det er de gravide.

Med Venlig Hilsen

Jan Larsen