Erfaringer med Siemens M75 og pris idé ?
Fra : Casper

Dato : 14-07-05 11:45

Hej

Er der nogen der har egne erfaringer med den nye Siemens M75 ?

Email egenskaber ? Holdbarhed ? Batterilevetid ? Pris herhjemme uden
abonnement ?

Jeg var inde i en større tdc butik på frb og de kendte slet ikke til den før
de slog den op på siemens hjemmeside!

Jeg har en Sony Ericsson T68i og tid til at skifte den ud. Da den skal kunne
holde til lidt mere kiggede jeg først på Nokias 5140 og 5140i.... Nogen
kommentarer til det ?

Mvh. Casper

Fra : Casper

Dato : 14-07-05 11:49

en lille tilføjelse... jeg efterlyser jeres indtryk af M75 osv... jeg har
været inde på de sider jeg kunne finde om den, (siemens.com,
mobile-review.com osv)

-Casper-