Køling til Asus A8N-SLI
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 11:13

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 18:15

Morten Bo Jensen wrote:
> Kan disse to Zalman kølere monteres på mit board ???
>

> http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=CNPS7700%2DCU&mode=Extended
>
> http://www.getmore.dk/default.asp?edbpriser=NB47J

ja

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 06:14

""Claus Albæk (kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ja jeg har på mit A8N-E

En ZALMAN ZM NB47J - Chipset køler
og
En Zalman 7000B

Fra : Jakob M

Dato : 15-07-05 09:23

> Ja jeg har på mit A8N-E
>
> En ZALMAN ZM NB47J - Chipset køler

Nu bevæger jeg mig godt nok lidt væk fra emnet, men har du prøvet at
overclocke bundkortet ?. Hvis ja, hvor meget ?.

Mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 12:15

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu bevæger jeg mig godt nok lidt væk fra emnet, men har du prøvet at
> overclocke bundkortet ?. Hvis ja, hvor meget ?.
>
> Mvh
> Jakob

Nej det har jeg ikke rigtig fordi jeg syndes at biosen er lidt svære at
finde rundt i mangler en guide

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 12:41

Jakob M wrote:

> Nu bevæger jeg mig godt nok lidt væk fra emnet, men har du prøvet at
> overclocke bundkortet ?. Hvis ja, hvor meget ?.
>
> Mvh
> Jakob

OC med den zalman køle profil der i passiv konfiguration = usandsynlig
varm zalman køle profil.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 17-07-05 13:42

Claus Albæk (kbh.) wrote:

> OC med den zalman køle profil der i passiv konfiguration = usandsynlig
> varm zalman køle profil.

hvis der ellers går luft igennem kabinettet, er der ikke nogen
varmeproblemer med en NB47J på nForce 4... min PC har kørt klippestabilt
i 3 mdr med NB47J, 7700Cu og vf700Cu + 4x standard 80mm blæsere @5volt,
og så er den ennda overclocket ca 15%