html kode i textarea
Fra : Nederbasse

Dato : 14-07-05 07:36

Hej NG

Jeg er ved at lave en php side der kan sende nyhedsbreve til personer fra en
database
Der er et textarea hvor indholdet skrives og for det skal være nemt for dem
der skal lave og sende disse nyhedsbreve, kunne jeg godt tænke mig der var
evebtuelt også tekstfarve.
Kan det lade sig gøre ?

LarsN

Fra : Tomasz Otap

Dato : 14-07-05 08:19

Nederbasse proclaimed as follows:
> [...]
> der skal lave og sende disse nyhedsbreve, kunne jeg godt tænke mig der var

Prøv evt. at hente TinyMCE: http://tinymce.moxiecode.com/

Det er en gratis JavaScript WYSIWYG editor, der kan lægges oven i dine
egne textareas. Glimrende, nem at bruge, kompaktibel med de fleste
browsere, og ser ud til at lave gyldig xhtml.

Aequitas sequitur funera