re: undervandsjagt
Fra : k@oZ

Dato : 12-07-05 21:20

Jeg kender ikke dit område da jeg kommer fra sjælland men hvis du kan finde etområde med lidt blandet bund (gerne med pæne sandpletter mellem burde det være godt til fladfisk. Til opbevaring anbefaler jeg dig at lave en stringer du kan have med (stringer : en metal pind med hujl i midten hvor i der er bundet en linie på 50-60 cm i og den anden ende binder du fast i dity vægt bælte) det er på den måde nemt lige at smide metal pinden gennem gællerne på fiskene og ud af munden.
Du kan også prøve multe jagt langs sten arme og i kanter af tange skove det er godt for tiden.

------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-