MMS til email...
Fra : Magnus

Dato : 12-07-05 15:09

Er der nogen som hvorfor der er forskel på en MMS med et billed og en tekst
som sendes til en email fra en telefon med TDC Mobil og Sonofon?

Det er sådan at når jeg benytter Webmail i en browser til at læse min emails
og i dette tilfælde mms'er så kan jeg ikke læse dem fra TDC mens jeg godt
kan læse dem fra Sonofon?

Er der forskel på hvordan de to teleselskaber omdanner en mms til en email
med vedhæftede filere/billeder?

Der er ingen problemmer når jeg læser emailene med mit alm. post program.

/Magnus

Fra : Jan

Dato : 15-07-05 07:46

Ja, der er forskel. Det er nemlig selskabets MMSC, der står for
konverteringen. Så vidt jeg er orienteret kører TDC med et Nokia MMSC, mens
SONOFON kører med et Openwave MMSC.