MS-7042 manual ?
Fra : Grunt

Dato : 12-07-05 13:10

MS-7042

Har ledt hos google (div. forum), MSI og div bundkortsælgere uden at finde
oplysninger på det.
Kan nogen oversætte modellen til et chipset/socket nr ? Eller har en manual i
pdf ?

Fra : John

Dato : 12-07-05 14:15

On Tue, 12 Jul 2005 14:10:29 +0200, Grunt <gruntsaver@msn,com> wrote:

> [...]
>oplysninger på det.
>Kan nogen oversætte modellen til et chipset/socket nr ? Eller har en manual i

Det nærmeste jeg kan komme det, er at det er en Medion PC (med msi OEM
bundkort i). Så du skal have manualen fra

http://www.medion.de/

hvor du indtaster et serienummer for bundkortet eller PC'en.

mvh

John

Fra : Grunt

Dato : 12-07-05 15:25

On Tue, 12 Jul 2005 15:14:43 +0200, John <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:
in dk.edb.hardware.bundkort

>Det nærmeste jeg kan komme det, er at det er en Medion PC (med msi OEM
>bundkort i). Så du skal have manualen fra
>
>http://www.medion.de/

Jeg kan ikke finde en manual der, og så er det på tysk, noget jeg ikke forstår.

>hvor du indtaster et serienummer for bundkortet eller PC'en.

Det eneste jeg kunne det på var "trieber & updates" og det gav vist ikke det
rigtige resultat.

Fra : Grunt

Dato : 19-07-05 09:44

On Tue, 12 Jul 2005 16:24:43 +0200, Grunt <gruntsaver@msn,com> wrote:
in dk.edb.hardware.bundkort
> [...]
>
>Det eneste jeg kunne det på var "trieber & updates" og det gav vist ikke det

Jeg vil stadig gerne have besvaret dette.

Fra : heltfin

Dato : 23-07-05 07:43

"Grunt" skrev d. 12-07-05 13:10 dette indlæg :
> [...]
finde
> oplysninger på det.
> Kan nogen oversætte modellen til et chipset/socket nr ? Eller har en
OPDATE.http://www.msi.com.tw/program/support/software/swr/spt_swr_list.p
hp?kind=1
Lettes og nem løsning her igennem kan du få manualer .driver.bio.s

http://www.kandu.dk/

Fra : Grunt

Dato : 23-07-05 11:52

On Sat, 23 Jul 2005 06:43:19 GMT, "heltfin" <heltfin.news@kandu.dk> wrote:
in dk.edb.hardware.bundkort

> [...]
>hp?kind=1
> Lettes og nem løsning her igennem kan du få manualer .driver.bio.s

Måske, hvis jeg havde socket nummeret, hvilket jeg ikke har.
Kan i ikke lige se om søgning på ms-7042 giver et resultat for hos msi gør det
ikke. Der findes endda en stor liste over motherboard modelnavne som har
tilsvarende socket nr, men uden ms-7042.

Jeg fandt dette med reference til ms-7042:

01/19/2005-PT800-8237-6A7L2M4DC-00
W7042VM7 V1.31 110204 MEDIONPC

PT800 kan måske sammenlignes med Intel 875P ?