"lyddæmper" på Cisco 2950
Fra : Andreas Pedersen

Dato : 11-07-05 20:03

Hej..

Er der nogen der har erfaringer med at gøre en Cisco 2950 lydløs..?
Jeg tænker at lave et eksperiment med at pille blæseren fra, nogen som
har prøvet?
Hvad med at udskifte den med en lownoise, anyone?

AND

Fra : Thomas Kruse

Dato : 11-07-05 20:38

Jeg har 2 stk Cisco 2950-24 og 1 stk cisco 2621
der har jeg pillet blæserne fra, og de sidder kolds op af hinanden i et
minirack - de bliver ok lune, men har vel kørt i ca 4 måneder nu - uden
probs..

jeg prøvede oxo på en PIX515E -UR
den blev nok total giga mega varm.. så den er der monteret blæser i igen..
oxo røg den ud af test lab ;)

har en Cisco 3550-24-pwr til at hænge oxo, den har jeg ladet blæseren sidde
i, den blæser vist ikke med så høje omdrejninger, den kan jeg ihvertfald
godt sove for..
men 2950 skinner lige i a øre :S

/ThomasK

Fra : Andreas Pedersen

Dato : 11-07-05 21:20

On Mon, 11 Jul 2005 21:37:56 +0200, "Thomas Kruse"
<thomask@thomask.net> wrote:
> [...]
>der har jeg pillet blæserne fra, og de sidder kolds op af hinanden i et
>minirack - de bliver ok lune, men har vel kørt i ca 4 måneder nu - uden

Perfekt... prøver som det første i morgen

>men 2950 skinner lige i a øre :S

Præcis.. Specielt hvis den har et par støvede år på bagen.

Tak,
AND

Fra : Lasse B. Jensen

Dato : 11-07-05 21:37

Andreas Pedersen wrote:
> [...]
> har prøvet?
> Hvad med at udskifte den med en lownoise, anyone?

Ved at ændre på kassen skal du være opmærksom på at evt garanti bortfalder

Fra : Andreas Pedersen

Dato : 12-07-05 18:10

On Mon, 11 Jul 2005 22:37:07 +0200, "Lasse B. Jensen"
<devnull@gymer.dk> wrote:
>Ved at ændre på kassen skal du være opmærksom på at evt garanti bortfalder

Ja det er klart. Men det er også kun i meget meget meget få tilfælde
at det vil være aktuelt, så den risiko må man tage med.

AND

Fra : Martin Damberg

Dato : 12-07-05 07:35

"Andreas Pedersen" <hemmeligheder@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet?
> Hvad med at udskifte den med en lownoise, anyone?

Nu ved jeg ikke hvordan dit setup ser ud men måske en Cisco 2940 switch,
uden blæser, ville passe bedre ind ?

mvh

Martin Damberg

Fra : Andreas Pedersen

Dato : 12-07-05 18:08

On Tue, 12 Jul 2005 08:35:10 +0200, "Martin Damberg"
<martin.damberg@atfjerne.uni-c.dk> wrote:
>Nu ved jeg ikke hvordan dit setup ser ud men måske en Cisco 2940 switch,
>uden blæser, ville passe bedre ind ?

jooo, men min beholdning af 2950 er udemærket, så det er nu mest
derfor.

AND