K8V Se Deluxe - driver til XP64
Fra : Christian Simonsen

Dato : 11-07-05 16:03

Hej Gruppe.

Er der nogen der har fået drivere i XP64 til at virke på Promise
raid-controlleren på et Asus K8V Se Deluxe. Dem på asus' hjemmeside kan jeg
ikke installere.

På forhånd tak.

Christian Simonsen

Fra : heltfin

Dato : 23-07-05 07:43

"Christian Simonsen" skrev d. 11-07-05 16:03 dette indlæg :
> [...]
>
> Er der nogen der har fået drivere i XP64 til at virke på Promise
> raid-controlleren på et Asus K8V Se Deluxe. Dem på asus' hjemmeside

her.http://support.asus.com/download/download.aspx?Type=All&model=K8V%20
SE%20Deluxe.Har du live opdate til din bio.s installeret ellers få det
gjort og opdatere din bio.s til sidste nye .HEJ

http://www.kandu.dk/