For få parametre ved læsning af cookie?!
Fra : itak

Dato : 11-07-05 09:48

Jeg VED at min cookie indeholder data, og jeg ved at jeg kan læse
dem (har allerede forsøgt med
Response.Write Request.Cookies("logen")("User") ), men hvorfor
får jeg så at vide, at jeg ikke kan sætte 'rs' lige med min
streng? Den mangler en parameter?? :-|:

strSQL = "Select * From survey where username = " &
Request.Cookies("logen")("User")
set rs = Conn.Execute(strSQL)
Response.Write rs

HJÆLP!!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Casper Bang

Dato : 11-07-05 10:17

> [...]
> Response.Write Request.Cookies("logen")("User") ), men hvorfor
> får jeg så at vide, at jeg ikke kan sætte 'rs' lige med min

Prøv at udskrive strengen:

strSQL = "Select * From survey where username = " &
Request.Cookies("logen")("User")
response.write strSQL

på den måde kan du se hvad det er du i det hele taget siger til databasen.
Du har sikkert glemt at smide ' rundt om brugernavnet.