finde koordianter for et udsnit af et bill~
Fra : Morten Graae

Dato : 11-07-05 06:47

Hej jeg har et jpg billede i x * y størrelse.

Jeg kunne godt tænke mig at kunne trække en firkant på billedet.
Jeg vil så gerne kunne få koordinaterne til firkanten til nogle
variable. som så skal videre gives til et php script. Som så skal lave
en zoom funktion på billedet.

Findes der i forvejen en sådan funktion i javascript.
Eller er der nogle hints til hvad jeg skal læse på - for selv at kunne
lave det.

Mvh. Morten Graae

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-07-05 08:40

Jeg har lige lavet et lille eksempel (ganske givet IE-only - og ikke
testet voldsomt meget som du er velkommen til at bruge som
inspiration:

http://kelvin8.com/temp/marquee/marquee.html

Kim Jensen

Fra : Morten Graae

Dato : 11-07-05 21:51

On 11 Jul 2005 00:39:46 -0700, "Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> wrote:

>Jeg har lige lavet et lille eksempel (ganske givet IE-only - og ikke
>testet voldsomt meget som du er velkommen til at bruge som
>inspiration:
>
>http://kelvin8.com/temp/marquee/marquee.html

Takker mange gange - jeg kigger på det.

(det virker ikke i firefox - men pyt med det - Jeg nøjes med det
indtil videre i IE)