fiskeri på langeland
Fra : Kirsten M Jensen

Dato : 09-07-05 08:40

familen skal på ferieophold på langeland, hvad er der at fange dernede på
denne tid af året og hvor, meget gerne fladfisk osv, ikke kompliceret
fluefiskeri..

på forhånd tak

Fra : Jan Dalgaard Madsen

Dato : 10-07-05 18:23

"Kirsten M Jensen" <veda{fjern}@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> familen skal på ferieophold på langeland, hvad er der at fange dernede på
> denne tid af året og hvor, meget gerne fladfisk osv, ikke kompliceret
> fluefiskeri..
>
> på forhånd tak

Hej Kirsten.

Prøv en fladfisketur fra Spodsbjerg med en af turbådene. Jeg kan varmt
anbefale M/S Fie med Klaus og Sanne Møller. De er meget hjælpsomme og også
gode til børn. De kan kontaktes på 64 72 31 33.

Mvh Jan

Fra : Michael R.

Dato : 12-07-05 21:37

> [...]
> anbefale M/S Fie med Klaus og Sanne Møller. De er meget hjælpsomme og også
> gode til børn. De kan kontaktes på 64 72 31 33.

Jeg tillader mig lige at låne tråden her da jeg også står og skal til
langeland - nærmere bestemt Bagenkop - i næste uge. Kan nogen fortælle lidt
om fiskemulighederne fra havnen der. Jeg har to små børn med og vil egentlig
bare gerne fange et par flade eller noget. Jeg har dog også adgang til en
båd en af dagene og vil også gerne have et par tips til hvor fiskeriet nær
havnen er godt.

På forhånd tak