SE Z800i går ned ved mp3-afspilning
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 09-07-05 00:30

Har netop købt en Z800i og indlæst nogle nogle musiknumre som mp3'ere her
på.

Imidlertid fryser telefonen jævnligt (jeg er nødsaget til at fjerne
batteriet for at starte igen) - så vidt jeg kan se mest når jeg bladrer i
afspilningslisten - men senest også efter jeg oprettede en ny
afspilningsliste og så ville afslutte.

Har andre samme problem? Er det telefonen, memory-kortet eller mine mp3
filer den er gal med?

VH
jakob

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 09-07-05 00:36

Update: Hvis telefonen får lov at ligge ca. 10 minutter kommer den faktisk
videre selv (men gemmer dog ikke playlist) - men det er jo mildest talt
heller ikke hensigtsmæssigt.

VH
Jakob

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 12-07-05 17:07

Løst ved at slette de mp3-filer der låste den.