En HTML side med en formular!!
Fra : Jesper

Dato : 08-07-05 23:45

Hej...

Jeg har kæmpet med det er her problem i mange måneder nu, og nu
skal jeg altså have noget hjælp!

Jeg har set ASP tutorailet på html.dk og og skulle så igang med
nr. 11 og så gik det galt.

Jeg har lavet et HTML dokument som nødagtigt der står man skal i
tutoiralet og det samme med asp filen, men som i kan se på den
her hjemmeside www.minetrys.frac.dk kan man ikke se noget efter
man har trykket på knappen.

Så har jeg fundet af at frac ikke understøtter ASP, men hvis jeg
bare prøver at åbne html dokumentet i browseren, sker der det
samme!!

Jeg har brug for hjælp!!

hilsen Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Jensen

Dato : 09-07-05 00:45

Jesper wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg har brug for hjælp!!

Du skal have en server der kan afvikle ASP

Fra : Steen Nielsen

Dato : 10-07-05 14:37

> Jeg har brug for hjælp!!

Du skal have fat i en server som kan afvikle ASP koder..

selv bruger jeg http://www.cliche.dk. de har en okay service og hvis man
ik' har de store krav til hjemmesiden, så kan jeg klart anbefale dem..
man kan få en hjemmeside op og køre for nogle få kr. om måneden via dem..

Venlig hilsen
Steen Nielsen

Fra : Jesper

Dato : 10-07-05 20:39

Jamen virker det så?

Er mine koder ellers rigtige??

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-07-05 20:57

Jesper wrote:
> Jamen virker det så?
>
> Er mine koder ellers rigtige??

Det kan du tjekke ved at installere en server på din egen maskine:

http://hjemmesideskolen.dk/net/pws.asp
http://hjemmesideskolen.dk/net/iis.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Steen Nielsen

Dato : 11-07-05 08:48

> Jamen virker det så?
>
> Er mine koder ellers rigtige??

Ja dine koder er helt fine, de virker skam som de skal, hvis de
er placeret på en server der indeholder en ASP komponent.