2 forbindelser på samme tid ?
Fra : Giraf

Dato : 08-07-05 21:24

Sikkert et dumt spørgsmål, men lige for tiden har jeg min gamle adsl
forbindelse, og en ny bolig forbindelse, og 2 netkort. Kan jeg bruge
begge forbindelser på samme tid ?

Fra : ps

Dato : 08-07-05 23:43

ja hvis du har en rouder imellem

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-07-05 09:31

On Fri, 08 Jul 2005 22:23:51 +0200, Giraf <jss@iee.dk> wrote:

> Sikkert et dumt spørgsmål, men lige for tiden har jeg min gamle adsl
> forbindelse, og en ny bolig forbindelse, og 2 netkort. Kan jeg bruge
> begge forbindelser på samme tid ?

Ikke uden videre. Du skal have noget udstyr, der kan 'load-balancere'
dem, eller statisk definere på din pc, hvilke adresser, der skal nås
via hvilken forbindelse.

-A

Fra : Kasper S Nielsen

Dato : 18-07-05 17:37

Giraf wrote:
> Sikkert et dumt spørgsmål, men lige for tiden har jeg min gamle adsl
> forbindelse, og en ny bolig forbindelse, og 2 netkort. Kan jeg bruge
> begge forbindelser på samme tid ?

En computer med tre netkort, en linux installation og den rette
opsætning....så ja