Abit KV8 Pro og køler..
Fra : Steinar Nielsen

Dato : 08-07-05 13:30

Hej

Jeg har et Abit KV8 Pro-3rd Eye hvor jeg gerne vil have installeret en
Zalman CNPS7700-CU køler.....er der nogen der ved om den kan være på
bundkortet uden at ramme ramklodserne mm.? Det ser ud til at være en
RET stor køler......

På forhånd tak for svar

mvh

Steinar

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 13:54

Steinar Nielsen (slet VLSPD) wrote:
> [...]
> Zalman CNPS7700-CU køler.....er der nogen der ved om den kan være på
> bundkortet uden at ramme ramklodserne mm.? Det ser ud til at være en

kig på zalmans website, de har et helt ark over bundkort hvor den kan
være på. med det sagt kan du godt regne med at den kan være der.

Fra : Steinar Nielsen

Dato : 08-07-05 15:09

>kig på zalmans website, de har et
>helt ark over bundkort hvor den kan
>være på. med det sagt kan du godt
>regne med at den kan være der.

Ok; fint, mange tak for hjælpen. De siger den kan være der, men
jeg synes nu stadig at det ser ud til at den vil ramme den ene
ramklods Det må komme an på en prøve.....hvis ikke kan du
snart se den til salg i en af markeds grupperne

mvh

Steinar

Fra : Hans

Dato : 08-07-05 16:03

Steinar Nielsen (slet L1P5Y) wrote:

> [...]
> ramklods Det må komme an på en prøve.....hvis ikke kan du
> snart se den til salg i en af markeds grupperne

Fandt lige et billede af bundkortet - Der er masser af plads til
ramklodserne. Hvis der skulle være grund til bekymring, så ville det være
afstanden til elektrolytterne bagved soklen.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 16:31

> [...]
> ramklods Det må komme an på en prøve.....hvis ikke kan du
> snart se den til salg i en af markeds grupperne

har selv haft et A8V bundkort med selvsamme køler på, der er masser af
fri-plads at gøre med.

btw: du kan uden videre skrue helt ned for blæseren og have udemærket
køling med denne model, så larmer den ikke.